|

INSTÄLLD
Vi startar vår vandring från Bargème och vandrar uppåt över ett pass för att sen vandra ner mot vår picknick plats vid floden l´Artuby. Här finns även möjlighet att svalka av sig med ett uppfriskande bad eller bara doppa fötterna i vattendraget. Efter picknicken startar vi vår vandring tillbaka mot Bargème.
Vi gör inte vandringen om det är extremt varmt. Kontrollera din mobil efter sms kvällen innan.
Träffpunkt: 09:30 Parkeringen uppe i Bargème.
Värdar: Hans-Peter och Wania Fallesen +46739865168