|

Apéro i Cagnes-sur-Mer hålls den andra torsdagen i månaden.
Ikväll ses vi för apéro på restaurang Lylium som ligger på torget i Haut-de-Cagnes. Vi träffas kl 18.30 och de som stannar och äter får 20 % rabatt på à la carten, gäller ej dryck eller menyer. Det ska bli trevligt att träffas efter några månaders sommaruppehåll.
Värdar: Boffe och Viktoria Elgh
Meddela vid anmälan om ni önskar delta vid middagen.
Kontakt:
Tel. Sv.+46-70 64 81 020
Fr. 06 08 43 38 60
Anmälan är nu stängd